Tongue tied

2008-07-03 @ 14:00:15 Category: Everyday life Comments: 0

Sitter ute på balkongen, dricker vatten med isbitar, tittar ut över alla småbarn som leker, har ont i huvudet av värmen, det bränner på kroppen av min svarta bikini, musiken är på högt påslagen och det är inte ett moln på himlen. Jag njuter i fullaste drag. Sommarvärmen kanske är påväg tillbaka? Förhoppningsvis, jag håller tummara. All min bruna färg jag byggde upp har försvunnit, så det är bara att börja om från början. Åt nyss frukost, gröt som vanligt, godast. Provar att ha i lite allt möjligt och det är lika gott varje gång. Har börjat läsa en ny bok, hitta den i mammas rum och den heter "flickan under gatan". Den är seg, men endå spännande. Vuxenböcker kan vara så krångliga, kriminalroman. Det säger sig självt.

Ikväll blir det power meet med Zara och Madelen, äntligen. Hoppas på en hejdundrande kväll, det ska nog bli kul.

Så sitter man också här igen och funderar över vad som gick snett den här gången. Denna tid som passerat är slut nu. Vi är inte längre på ett avslutat kapitell utan, nu är hela boken avslutad. Så olika åsikter, så olika liv. Det kanske blev bäst så här, jag hoppas det.

Soliga & varma hälsningar från mig!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback