Take it out on me

2008-07-14 @ 18:41:54 Category: Everyday life Comments: 0

"Bullet For My Valentine till Sverige! Bandet återvänder och gör tre spelningar i Sverige i december. För ett halvår sedan gjorde de två slutsålda spelningar i Sverige. Trycket efter fler biljetter var enormt. Bullet For My Valentine fick mersmak och återvänder hit i december för tre spelningar."

Helt otroligt, som det står skrivet och sägs överallt så kommer bfmv tillbaka till Sverige och lirar tre gånger till i år. Vem tror ni kommer befinna sig där om några månader? Jag, så klart! Fyfan vad underbart, grymt. Inte nog med det så ska jag också se på In Flames i oktober, med Sonic Syndicate som förband. Det kan nog inte bli bättre, jag är redan taggad gubbar.

Första riktiga arbetsdagen har gått nu också, nu är jag en äkta Svensson Svensson! Trappa upp, trappa ner, mina ben är helt slut och det har bara gått en dag. Hur ska jag klara dessa fyra veckor med mina knän till kvastar? Smärtan är olidlig. Kände mig rätt cool, på den där moppen. Ni skulle se mig, men då skulle ni nog inte kunna stå på grund av avundsjuka.

Höll på att glömma, men lyckades återfå minnet att snart så är tiden inne för STORSJÖYRAN! Festival, supa och tälta. Låter det inte helkul? Längtar något så otroligt mycket.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback