Room 409

2008-07-20 @ 17:11:28 Category: Everyday life Comments: 2
Okej, nu var det dags att berätta om helgen eftersom söndagen är här. Måste bara börja med att säga att fredagen var helt jävla otroligt rolig. Började väl inge vidare, men Linn och jag satt och spydde ur oss idéer för att komma på något att underhålla oss med denna kväll. Tillslut kom vi på den briljanta lösningen att ta cyklarna med våra väskor fullproppade med godsaker, för att trampa till Västerås centrum. Eller ja, det var väl mest Linn som hade med sig av det ätliga, jag fick stå för drycken. Marshmallows, jordgubbar, melon, tårta, nektariner, chips, saft, öl och sprit. Det lät ju alldeles perfekt enligt mig och melle (Linn). Jani, vad ska jag säga alltså. Det var inte särskilt jobbigt alls att cykla till Västerås, även fast det är en bra bit. Vi hade våran musik som underhållning, och till det growlade vi sönder i solnedgången. Mellan åt skrattade vi oss till döds, tårarna sprutade åt alla möjliga håll. Vi hade skattjakt och hittade en telefonlur med sladd, som vi hade rätt roligt med. Bildbevis får ni senare. Vi han bli lagom skrämda också då liemannen kom gåendes i rask fart emot oss, fyfan. Det var så jävla läskigt, ingen vacker syn vill jag lova. Men stencoola som vi är, cyklade vi ifrån döden. Några stopp med öldrickande, mosning av mat och fotande hann vi med. När vi var inne i Västerås utkant så tog vi ett tillfälligt avbrott på en mil, rätt roligt egentligen om man tänker efter. Motion fick vi. När vi nådde vårat mål, som var donken, kastade vi oss fram i kön och köpte en varsin hamburgare. Även all våran matpackning flög upp på bordet, folk måste trott vi varit dumma i huvudet. Klockan var runt 12.00 då, snart dags för att åka hem igen till hemstaden. Gick ju, suveränt! Toppenkväll alltså, ni anar inte hur kul det var.

På lördagen följde jag med Linn och hennes familj till Tuna Park, köpte chinos och ett par solglasögon. Linn shoppade nog upp hälften av kläderna som fanns inne. Sen blev det mat, schnitzel och stekt potatis. Tack för maten Anders, hyggligt av dig. Tack för lånet av cykeln också, rätt kul incident på vägen hem som jag sitter och skrattar åt nu. På kvällen kom Linn&Linus, passande, hem till mig. Vi satt och kollade runt på tuben, spelade nintendo wii och hade allmänt trevligt.

         
  


Kommentarer
Postat av: Maja

Uhj, vilken snygg Sandrablondin ;) blir ju bra med din färgning ju :D

2008-07-20 @ 17:47:49
Postat av: SLIM

hahaha :D kul blogg, kul helg, kul tjej

fina bilder på mig föresten :)

2008-07-20 @ 18:07:02

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback