Rise and fall

2008-07-02 @ 11:55:09 Category: Everyday life Comments: 2
Tänkte berätta lite om gårdagen, som var hur mysig som helst. Jag och Linnea, samt min mamma, faster och kusin tog bilen till Stockholm för att gå på Allsång på Skansen. När vi kom dit köpte vi massa remmar och ställde oss på plats för att kunna se när Anders klev upp på Scen. Ett stort jubel hördes över hela skansen när han kom, och visst är han lite stilig! Lite. Precis som peter jöback som var gästartist, grr. När programmet väl började kom Magnus Uggla ut med världens rivstart. Han är så jävla grym att det inte finns ord att förklara, kommer bli underbart att få se han senare i sommar på festivalen jag förhoppningsvis får ledigt till att åka på. I alla fall, EMD var också där, och sjöng om Jennie. Sen var det lite annat smått och gott. Känslan att vara där är hundra gånger bättre än att se det på tv, även om man ser bättre på tv. Men allt folk som är där, känslan av att sjunga med live och ja. Det är verkligen sommarkänsla. Så ett tips, åk dit och upplev en mysig dag. När jag kom hem var jag så pigg att det inte kom på fråga till att gå till sängs. Satte mig vid datorn, spelade sanning och konsekvens över msn, det var jätteroligt och jag satt och skrek av skratt. Helknäppa frågor som gjorde att jag ville gå under jorden.

Idag vaknade jag av att stora solstrålar smög sig in genom mina persienner vilket gjorde att jag flög ur sängen och sprang ut till balkongen. Där jag hann ligga i ungefär fem minuter innan stora moln täckte sol och himmel. Suck!

Resterande dagar av denna vecka kommer bli så jävla bra!

Kommentarer
Postat av: simone

jobbar du ej?:O

jag ve allsång e bäst live ju:D

2008-07-02 @ 15:04:38
URL: http://simonep.blogg.se/
Postat av: julle

sanning o konsekvens e så roligt på msn, lever inte?

2008-07-03 @ 02:46:50
URL: http://jonatanjulius.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback