I'll go until my heart stops

2008-07-15 @ 16:08:23 Category: Everyday life Comments: 0
Just nu går det förmodligen inte att vara mer trött än var jag är, eller klart det går, men det jag ville få fram var att jag är hur trött som helst. Steg upp sex i morse, duschade och åkte till jobbet. Måste hela tiden vara trevlig och heja på folk, bara för att jag har ett postenmärke på t-shirten. Längtar redan till helgen, framför allt längtar jag till den 25. Lönedag! Åh, även om de mesta utav dom pengarna kommer försvinna på storsjöyran som jag nu nästan fått helt ledigt till. Hoppas bara att det inte blir något krångel, för då är hela min sommar förstörd. Ser verkligen fram emot det, vill att dagarna ska gå fort. 31 juli, känns som en evighet. Jag och Linus har bestäm att vi ska rocka sönder till Magnus Uggla, längst fram! Plus att jag äntligen ska få se Kent och Hardcore Superstar. Blir helt glad av att skriva om det, musik är mitt liv!

Jag som tänkte åka och bada med Linn och ja, nej nu är ju vädret helt kasst. Stora, gråa moln täcker himlen och det blåser storm. Ska gå och leta efter lite sandpapper nu och slita ut mina nya shorts lite mera.

Måste bara påpeka att livet är så jävla hårt när man inte har någon cykel. Men så är det när man blir bestulen på två nya cyklar under mindre än ett års peroid. Och på samma ställe också, jävlatågstationsjävel. Men får förhoppningsvis hem papprena snart där det står att jag ska få hämta ut valfri ny cykel.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback