Holding out for a hero

2008-07-09 @ 19:22:11 Category: Everyday life Comments: 2
Tänkte ta tillfället i akt och klaga lite på mitt liv. Eller ja, det som gör mitt liv rätt värdelöst just nu. Jag är nog mer död än levande just nu, jag menar. Om ens feber hoppar mellan under och över 40 grader, så är det rätt värdelöst. Särskilt när den här veckan skulle bli så jävla perfekt. Halsen är en djävulsk plåga, sitter och spottar i en jävla petflaska för att jag inte klarar av att svälja. Att äta mat är ett big no! Att dricka något är detsamma som att äta. Att ta en jävla alvedonjävel är rena rama pesten. Har nog aldrig mått såhär kasst, helt seriöst. För ett tag sen var jag också så här grymt sjuk, men det här tar nog fan priset. Mina öron skriker av smärta, och hela kroppen är som spagetti. Igår spenderade jag tolv jävla timmar i en soffa, sov, tittade på tv, sov, tittade på tv, sov och fortsättning följer. Enda gången jag tog mig upp ur soffan var den gången jag kände att jag höll på att kissa på mig och då höll jag på att svimma för jag reste mig för snabbt. Så ja, värd dag. Denna dag har också varit värdelös, känt mig ännu sämre och mått förjävligt verkligen. Har knarkat mammas superstarka alvedon som hon fick när hon bröt armen, busigt. Men dom hjälper så grymt mycket bättre även om jag bara får ta en halv åt gången. Jag vill bli frisk nu! Klarade inte ens av att sitta ute i solen idag, nej! Så då fick man ligga lite mer i soffan. Ska till doktorn i morgon, kolla upp mina stora prickar jag har i halsen. Gissar på att det antingen är halsfluss, eller den där inflamationen som jag hade förut. Tur att jag har mamma och Björn hemma, annars skulle jag nog varit död för länge sen. Björn bakar blåbärsmuffins till mig nu som jag hade tänkt att äta vare sig det går eller inte. Nu ringer äggklockan, i'm gone.

Kommentarer
Postat av: slim

hang in there my friend<3

2008-07-09 @ 20:14:38
Postat av: z

:(

<3

2008-07-09 @ 22:13:17

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback