Get out alive

2008-07-17 @ 18:08:51 Category: Everyday life Comments: 0

Nu är det endast en dag kvar tills helgen, det ska bli otroligt skönt. Man blir verkligen helt slut av att jobba, orkar inte göra någonting när jag slutat. Vill bara sova, men måste vänta tills kvällen. Idag var det jättemycket att göra så jag kom ut på min tur ganska sent, och vädret blev bara sämre och sämre. Slutade med stora svarta moln på himlen, sen regn. Spöregn också, som tur hade jag regnställ med mig. Postens, på tok för stor. Såg rätt rolig ut, kände mig som en astronaut. Självklart hände det en liten incident också, på grund av regnet. Det hade kommit in vatten i min ficka, där jag hade min mobil låg. Så när jag kom tillbaka till jobbet igen upptäckte jag att hela skärmen på mobilen var förstörd. Det var en stor pöl av vatten där under. Fick lagom panik och la även märke till att ingenting fungerade. Det är helt trasig, allt är borta. Så nu har jag min gamla LG telefon som inte heller fungerar, den är helt glapp. Men man tar väl vad man har. Jag kallar det otur!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback