Crush

2008-07-06 @ 16:20:49 Category: Everyday life Comments: 0

Söndag igen. Den här veckan måste jag verklgen ta vara på. Jag vet att jag har sagt det och jag säger det igen, snart är det dags för fyra veckors jobb. Jag längtar verkligen inte på något sätt och vis. Men det ska bli kul att få pengar sen, utomlands, uh uh.

Igår samlades jag, Zara och Linn hemma hos mig, fixade oss och vid tio åkte vi vidare till Richard som hade 20-års fest. Hela kvällen sumeras som riktigt rolig, dock förstörde regnet som hängde i luften och till slut kom ner. Bra jobbigt! Men det hindrade inte oss från att ha en helskön kväll. Zara åkte hem tidigare än mig, och hon skulle som vi bestämt sova hos mig. Så hon tog mina nycklar, och sa något dylikt som: Sandra, jag LOVAR att jag kommer ner och öppnar porten när du kommer hem. Så visst, hon åkte och jag trodde allt skulle gå bra ända tills då när jag stod där ute och väntade, frusen och blöt. Skickade säkert tio sms, utan någon verkan. Hon sov som en stock, som jag fruktat. Jag som inte hade några pengar på min mobil kunde inte ringa mamma och be henne öppna, så min enda chans var att få tag på någon som jag kunde sms:a, comviq, som kunde ringa Zara och väcka henne. Tror det tog en halvtimme innan jag var innanför dörren, så det gick ju bra till slut. Men jag var skapligt rädd att behöva gå ända tillbaka till festen, som var långt ifrån var jag bor. Så kan det gå.

That's what you get when you let your heart win.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback