Cries in vain

2008-07-29 @ 20:45:18 Category: Everyday life Comments: 0
God kväll, klockan har nyss passerat halv nio och jag är hur pigg som helst. Förstår inte att min kropp orkar. Jag är trött precis hela dagarna, sen när jag väl ska sova så är det verkligen helt omöjligt. I morse var jag så trött att jag råkade stänga av väckarklockan och somna om. Vaknade en halvtimme senare med ett ryck och fick kasta mig ur sängen för att hinna med allt som ska göras innan jag ska iväg till jobbet. Idag gick det bättre, inga dryga ungar, bara jag och posten. Slutade tidigt, så jag åkte hem och la mig på balkongen en liten stund med en gammal bok.

Halv tre mötte jag upp Zara nere vid terminalen för att hämta ut våra biljetter till storsjöyran. Ni anar inte hur bra det kändes att se dom, att ha dom, nu är snart tiden här. I morgon måste jag packa, och på torsdag drar vi och har världens bästa helg. Snacka om att vi är taggade, öl & musik hela helgen. Men, efter vi hämtat ut biljetterna åkte vi till stan. Köpte en dyr väska, var tvungen eftersom jag inte hittade någon annan, och ett par solglasögon. Så nu är jag redo för festival mina vänner.

Jag vill ha en katt föresten, men Emil förstör allt genom att vara allergisk.

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback