Bodies and words

2008-07-25 @ 13:17:22 Category: Everyday life Comments: 1
Tänkte skriva ett inlägg innan jag drar iväg för helgen lite senare. Jobbet gick grymt idag, var klar före halv tolv så jag kunde gå hem och känna mig duktig. Två veckor återstår. Sitter just nu och äter Stens grymt goda wok, mina läppar brinner men det är så det ska vara. Stark mat är gott. Jag är så jävla taggad för kvällen, det kommer verkligen bli kul.

Ska få se Hardcore Superstar och Renegade Five för första gången, billigt också. Om någon timme kommer Linus, Micke och Mattias och hämtar upp mig, sen ska det klunkas bärs. Antar att vi åker till någon strand och sitter av oss tills kvällen anländer. Sen bli det röj tills långt in på natten. Lika så lördagen.

Kommer hem på söndag, ha det grymt gott folk.

Och Linn, jag kommer sakna dig dömycket. Två veckor utan Dr.Phil, Melle, Snus, Lins. Men jag hoppas du har dom två bästa veckorna och blir neger rent ut sagt. När du kommer hem blir det, förhoppningsvis, du-vet-vad!

På lördag får jag äntligen träffa zäta som är något så otroligt saknad.

Kommentarer
Postat av: fmlyhm

kommer sakna dig mest älskade du.

hoppas verkligen du får så roligt som du har väntat dig i helgen. skickar brev! :D surbrunnsvägen 6 d, kolbäck.

(och du strula inte med honom.. han.. han som jagar med vänner:D haha)

2008-07-25 @ 20:16:07

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback