All for love

2008-07-05 @ 18:47:30 Category: Everyday life Comments: 0

Igår var jag och Zara på power meet och det var så jävla roligt ska ni veta. Träffade bland anant alla bästaste sagoprinsar jag inte sett på evigheter som det känns, vi kommer alltid vara sagoprinsar oavsett. Zara och jag räknade hur många stjärtar vi såg som stack ut här och var från bilar, så himla mysigt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om kvällen. Jag, Zara och Klas åkte karusell. Man kan inte låta bli, så himla roligt. Jag som alltid hatat att åka karuseller, jag älskar det. Zara som fått mig att inse det roliga i det hela. Och ja, man gick väl bara runt igår, träffade folk, var fulla och glada, trampade i stora lerpölar och blev lerig om hela fötterna. Men det gillar vi! Tog nattbussen hem, omg. Hela hallsta och suras befolkning skulle med, tog nog en timme att få på folket på bussen. Proppfullt, och mosad blev man också när man stod i kön. Stackars fötter, helt söndertrampade. Men kvällen var urkul.



Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback