You're always wanting more

2008-12-02 @ 18:20:41 Category: Everyday life Comments: 0

Eftersom jag inte har något bättre för mig just nu kan jag lika gärna skriva ett inlägg, men är inte riktigt säker på om jag vet vad jag ska skriva. I natt kollade jag i alla fall på två filmer, tror den sista var slut runt tre. Men eftersom jag har haft studiedag idag så gjorde det inte så mycket! Den första heter solstice, grymt bra skräckfilm. Den andra hette How she move, och var en dansfilm som jag behövde titta på för att lugna nerverna. I morse runt tolv fick jag ett sms av Lisa när jag låg och sov, att hon ville äta på Grillen. Så jag fick studsa upp ur sängen, cykla till terminalen och därifrån ta bussen till Grillen. Gott var det i alla fall. Vi gick hem till Adam en stund också, sen åkte vi hem till mig och spelade Super mario, värsta nördarna, men det är ju så kul! Hon åkte för ett tag sen, göra lite besök, men hon kanske kommer tillbaka senare. Hoppas på det!

Nu ska jag snart titta på Gossip Girl, så fort det blir klart. Hittade massa gammal musik på datorn som blev räddad innan datorn kraschade. Glad blev jag! I morgon är det skola igen, blä. Men det ska nog gå bra.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback