Without you

2008-12-17 @ 21:00:41 Category: Everyday life Comments: 0

Jag kan äntligen slappna av efter en hel dag i skolan, samt en några timmar lång rundtur på stan. Vad passar inte bättre då, än att mysa in sig i sängen med två täcken, minst sex kuddar och mysig musik. Ur mina högtalare spelas det Hinder med världens underbaraste låt just nu, som heter likadant som min rubrik gör idag, without you.

Jag och Zara slutade lektionen runt 15.45 och träffade upp resten av tjejerna. Vi hade som planerat bestämt att shoppa lite julklappar, och så blev det. Jag köpte dock bara en, till julklappsbytet vi ska ha ihop på fredag. Ska bli så himla mysigt, jag ser fram emot det.

I morse vaknade jag redan runt sex, pigg och glad. Tog mig en lång dusch, skrubbade hela kroppen och gjorde i ordning mig så lugnt det bara går. Åt en frukost med mig själv, gjorde det lite extra mysigt och tände ljus. Så där satt jag i min ensamhet och njöt av tysnaden när jag åt min korvmacka och drack mjölk. Endast ljudet av mitt knaprande från knäckebrödet hördes, och jag känner hur det fortfarande sticks innanför min tröjärm då smulor rasat ner omkring mig hej vilt.

Jag har ont i mina öron, vill att det ska gå över. Jag vill börja töja mer så jag får nå slutresultatet jag är ute efter. Men tydligen måste jag ha i dom här ringarna i en månad, om inte mer, innan jag får sätta igång. Jag längtar! Något mer jag längtar till, vet ni antagligen vad det är. Dryga tre veckor kvar nu.

På lördag ska jag hem till min kusin Rebecca, hon fyller äntligen 17 år. Så jag har planerat att åka hem dit och gratulera henne så hjärtligt. Länge sen vi sågs, så det är dags. Jag tippar på att det bjuds på kroppskakor, som alla andra år. Dock kör jag och Jennifer med en fuskis, då vi i stället får köttbullar i.

Nu har jag fått ur mig allt jag ville ha sagt, slänger in låten jag pratade om så ni får njuta precis som jag.



Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback