What a wicked game you play to make me feel this way

2008-12-04 @ 08:50:46 Category: Everyday life Comments: 3

Men nej, vad är det här, låt mig gråta? I morse när jag änrligen hade vaknat så drog jag upp rullgardinen och ser ut genom den snötäckta gården. Fan, fan fan! Jag vill inte! Trodde denna snöfria perioden skulle vara längre. Som tur är, så stod det 8 grader på termometern, hoppas det smälter bort lika fort som det kom. Jag vill ha en snöfri vinter!

Igår blev jag så grymt sugen på att se Moulin Rouge, så den fick bli kvällens film och sysselsättning. Vet inte hur många gånger jag satt med tårarna sprutandes åt olika håll, var på ett konstigt humör igår.

Nu sitter jag i alla fall skolan, mitt hår ser hemskt ut. Allt vare detta skitväder! Man ser knappt ut genom fönstret för det snöar så mycket! Klockan är tio i nio, och det är tre personer i klassrummet, vi börjar kvart i? Vart är alla? (blev precis påmind om att vi hade sovmorgon idag ehehe)

Nä ni, nu ska jag installera något på min mobil tydligen, fick ett sms om det så, puss


Ps. Min skroller fungerar fortfarande inte!!!

35 dagar kvar

i see yoooou


Kommentarer
Postat av: Frullish :D

Här på John Bauer gillar vi snö :D:D



PARTY PARTY om 35 dagar!

2008-12-04 @ 10:20:48
Postat av: Maja

Fan vad fin bild :)

2008-12-04 @ 17:03:22
Postat av: Malin

Ingen vinter utan snö sandra:D

2008-12-04 @ 18:52:59
URL: http://malinlarssson.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback