Washing the world away

2008-12-10 @ 11:33:01 Category: Everyday life Comments: 2

Har nyss kommit till skolan efter ett idrottspass på Feel good, vi hade spinning. Usch, det var inte ett dugg kul. Jobbigt, och så fick man skapligt ont i röven. Kommer gå som en förstoppad babian i morgon! Jag och Zara tog lite extra sovmorgon idag, vi bussen som gick en timme senare än vanligt, vi trodde vi skulle komma försent och få springa dit. Men vi kom i tid, som tur var. Fick låna min idrottslärares skor, bara för att jag inte orkat tagit med mig mina egna. Men det blir så tugnt i väskan, inte nog med att man ska ha med sig en klumpig dator, så ska man ha med sig dryga gympakläder. Nästa vecka har vi bowling, det ska bli roligt. Nu ska vi gå och äta lunch, det är kyckling och rostad potatis.

Under spinningpasset, frågade instruktören om vi kände igen låten som spelades från högtalaren, ingen visste.

Instruktören : Dom heter Total (engelskt utal) 
Zara: Va? Vad hette dom?
Jag: Tootoo
Zara: Va? Snowtoe?
Jag: Neeje, Tootoo!!
Katja: Men nej, Total
Zara&jag: Tootoo?
Katja; TOTAL!!!
Vi: Jaahaaaaa


Puckade!


Kommentarer
Postat av: zäta

så jävla körda :D haha

2008-12-10 @ 17:33:23
URL: http://zzzzara.blogg.se/
Postat av: Alice k

HAHAha jävla cpn!

2008-12-15 @ 08:33:18
URL: http://jagecila.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback