We are the world

2008-12-23 @ 16:59:00 Category: Everyday life Comments: 1

Nej vet ni vad, jag är faktiskt hemma i Hallstahammar igen, känns skönt på ett sätt men dessvärre tråkigt på ett annat sett. Jag har haft förbaskat trevligt dom senaste dagarna, vad vore jag utan mina favoriter i St. Sundby! Igår kväll åkte jag hem till Linus, vi tittade på film och även på massor av bilder från i sommras. Yran, Salafestivalen och annat smått och gått. Ett och ett annat skratt fick man sig, men det får man alltid! Jag tror klockan var halv 12 när vi tog bilen hem till Tom där även Robin befann sig. Och Linus som skulle upp och jobba! Vi pratade, lyssnade på musik och tog det allmänt lugnt. När vi skulle hem så åkte jag med Robin, och när han skulle släppa av mig slutade det med att han följde med in och tillbringade natten med mig. Kändes skönt att få träffas innan han drar iväg på skidsemester utomlands. Han tar det aldrig lugnt, så jag är rädd för att han inte kommer vara hel och hållen när han är tillbaka i Sverige igen. Men jodå!

Tror klockan var 6 när vi somnade, och jag gick upp 9. Hemskt! Men ändå kom jag upp rätt bra, medans han låg och sov ett tag till. Robin åkte hem, jag och Micke åkte till Tuna Park och handlade dom första och sista julklapparna. Klar! Fattar mig inte på folk som handlar julklappar flera veckor innan, helt stört ju. Vi var även och hälsade på Markus på jobbet och tittade på Audi R8! Världens hetaste bil, ge mig i julklapp! N

Nu sitter vi hemma hos mamma, har nyss färgat håret på Micke. Eller nu är han och sköljer ur färgen, det visar sig snart om det blev en hiss eller diss. Spännande! Jag måste julstäda, och det suger ju. Jag vill sova, hoppa över dagarna fram till nyår. Sen fortsätta att hoppa över dagarna tills den 8:e januari, my birhtday. Hipp hipp, hurra!

(Jag tror Mickes hår blev en diss efter vad jag precis skymtade) Asgarv!

Fuck offfffffff, julafton i morgon

Kommentarer
Postat av: jullen

du bara älskar julafton!

2008-12-24 @ 13:47:32

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback