Swing life away

2008-12-04 @ 21:09:26 Category: Everyday life Comments: 0
Har nyss skrivit klart min rapport inom ergonomi, det har varit en ytterst plågsam timme. Om vi säger såhär, jag har inte ens förstått själv vad jag har skrivit om. Duktigt Sandra, beröm mig. Skitsamma, det får gå som det går. Hon verkar inte gilla mig särskilt mycket, eller inte alls, min lärare inom idrott&ergonomi alltså. Fast i för sig, tror inte hon gillar någon.

Jag hade bestämt mig för att plugga när jag kom hem idag, direkt. Men självklart gjorde jag annat, kollade på en film bland annat. Men till slut tog jag tag i min krage och plockade upp datorn för att börja. Tände massor av ljus i hela vardagsrummet, det var så himla mysigt. Doftljus också, luktade underbart. Men, jag insåg några timmar senare när jag vaknade upp med datorn på magen att det inte var någon bra idé, det där med mysfaktorn. Men det var skönt att sova i alla fall!

Jag försöker alltid komma på något intressant att skriva om, för att göra min blogg läsvärd, men nej. Jag lyckas aldrig, jag skriver alltid om samma tråkiga saker, stackars er.


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback