Summer is gone

2008-12-01 @ 22:48:43 Category: Everyday life Comments: 4

Julgran, julmust, julstjärnor, julklappar, julpynt, julegris, julsånger, julbord, julgodis, julkalender, jultomtar. Tro mig, jag har försökt gilla julen men det går bara inte. Ordet jul surrar i mitt huvud, och jag hatar det bara mer och mer allt eftersom. Så ni kan ge upp, sluta tjata, jag kommer inte börja tycka om den bara för att.

Skoldagen idag var helt okej, var dock helt död. Vi hade premiär för julkalendern i skolan idag, det gick ju åt skogen. Hoppas det löser sig, för det där var bara pinsamt. Har inte sovit något inatt, så när jag satte mig på bussen hem somnade jag på en gång. Tog cykeln hem, slängde mig i soffan och somnade om igen. Febrig och snorig, det går upp och ner hela tiden. Har sovit i princip hela kvällen, förutom då jag låg och skrattade åt bartendern på programmet Färjan.

I morgon har jag studiedag, skönt som fan. Ska träffa Lisa, alltid lika kul! Dessutom fick vi reda på idag, att vi kommer få vara lediga på måndag. Zara, nu vet du i fall jag glömmer säga det till dig, mitt minne är inte att leka med som ni kanske vet.

Jag är trött, tröttare än tröttast. Funderar på att ta med mig en film och krypa ner i sängen. Kanske lite skräck? Saw V kanske? Kanske inte? Jo, troligtvis blir det så.

Den här dagen ägnar jag åt alla saknade människor. Framförallt Maja, åh. Satt nyss och tittade på massa bilder på dig och mig, gud vad jag saknar dig människa. Du gör mig så jävla glad. Alla fester, första gången vi sågs, å-festen, sucken, filmkvällen hemma hos dig med Rasmus och Mattias, alla hyss. Vi måste ta tag i något och ses, du ska i alla fall med ut när jag fyllt 18, så sant som det är sagt. Jag älskar dig kvinna, du är så jävla underbar.



Kommentarer
Postat av: Maja

Åh vad söt du är Gumman :D Saknar dig som 17 faktiskt!! Klart jag vill med på din första krogrunda.. inte långt kvar nu :D Älskar dig bästaste Lillis som finns <3<3<3

2008-12-02 @ 17:11:11
Postat av: Maja

Åh vad söt du är Gumman :D Saknar dig som 17 faktiskt!! Klart jag vill med på din första krogrunda.. inte långt kvar nu :D Älskar dig bästaste Lillis som finns <3<3<3

2008-12-02 @ 17:12:31
Postat av: #R

Yaaay, jag fick vara med på bloggen woho!

2008-12-07 @ 21:44:54
Postat av: Anonym

hej NANA

2008-12-15 @ 15:02:01
URL: http://simonep.blogg

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback