Rise and fight for the things you love

2008-12-13 @ 16:35:01 Category: Everyday life Comments: 0

Fredagen blev relativt lugnt, förutom våra skrik när vi spelade super mario på wii, jag och Lisa alltså. Annie kom också över. Men innan det hade vi lagat tacos, som alltid är lika gott. Vi hade även inhandlat chips och godis som dom tjockisar vi är. Vi tittade även på idol finalen, och alla tre var supernervösa över vilka som skulle vinna. Satt där och hoppade i soffan, medans Annie sa så övertygande att Kevin skulle vinna, och visst hade hon rätt. Kevin vann, och det var helt rätt. Jag ville bara nypa han i kinderna, så söt är han. Söt till sättet alltså! När annie åkte hem fortsatte vi våran kamp med super mario, alltså. Vi är helt besatta, har vi bestämt oss för att klara spelet så går det verkligen inte att sluta. Mot natten var det meningen att vi skulle kolla på film, men Lisa gick och la sig för att "vila ögonen", så hon somna. Slutligen kröp jag ner bredvid henne och somnade.

Jag är ensam hemma för er som inte vet, och det är så himla skönt. När Lisa åkte hem för ett tag sen började jag plocka undan och diska, och sånt där. Grejen var, att det inte var ett dugg jobbigt. Men när mamma och Björn är hemma, då orkar jag aldrig. Nu var det nästan kul, bara för att. Nej, jag gillar att ta ansvar om ingen är hemma och tjatar. Dom kommer hem på söndag, så då kommer jag förändras till en gnällspik igen.

Nu ringde Sten och sa att maten var klar, så nu blev det bråttom. Måste cykla också, gud vad härligt!!!!!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback