Get me in trouble boy

2008-12-12 @ 14:05:34 Category: Everyday life Comments: 1

Egentligen skulle vi bara vara lediga idag på eftermiddagen, med det slutade med att lektionen på förmiddagen blev inställd så det blev en helt ledig dag i stället, och det tackar man aldrig nej till. Spenderade gårdagens kväll med att titta på 90210, det är faktiskt grymt bra. Det hade jag verkligen inte trott, men när jag väl börjat kolla på några avsnitt var jag fast. Såg hela säsong ett igår, vilket liv jag har. Men nej, det var faktiskt skönt att bara slappa och titta på avsnitt efter avsnitt. Tror klockan just hade passerat två när jag börja dra mig till sängs.

Halv åtta i morse blev jag väckt, mamma frågade om jag skulle med och titta på Emils luciatåg på Nibbleskolan. Hade sagt redan igår att hon skulle väcka mig idag och kolla om jag orkade, men när hon väl väckt mig hade jag väl inget val direkt. Men jag ångrar mig inte, det var faktiskt mysigt. Om jag ska vara helt ärlig, så kom det faktiskt några tårar också. Förstår inte hur man kan grina åt ett gäng ungar som står uppe på en scen och ser uttråkade ut, sjungades konstiga julsånger... Men det gjorde jag.

Lite senare kommer Lisa hit, vi ska laga tacos och äta chips, vi kommer antagligen kolla på filmer och prata ihjäl oss. Ska även få henne och se idolfinalen, får icke missas. Även om programmet är ett skämt, så måste man ju se vilken idol som vunnit våra svenska hjärtan. Nej, det här ska bli en skön helg. Ensam hemma till söndag, det gillar jag. Duschen nästa, hörs!


årets lucia från nibbleskolan år 6

Kommentarer
Postat av: Alice k

90210 är fan bara drama men jag säger som du, riktigt bra också man kan inte sluta kolla!

2008-12-15 @ 08:32:14
URL: http://jagecila.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback