Don't expect any christmas cheer from me

2008-12-05 @ 11:19:54 Category: Everyday life Comments: 0
Godmorgon, det är fredag och klockan är 11.11, men ändå är jag hemma. Om ni undrar vad det beror på, så kan jag säga såhär. I morse när min veckarklocka ringde runt klockan sex (ja, jag måste snooza hundra gånger för att komma upp) så hade jag världens migrän, inge ovanligt nu för tiden. Så det var bara att kasta i sig tabletterna och somna om. Vaknade upp några timmar senare, var uppe och spydde ur mig lite, och sen somnade jag om ett tag till. Nu sitter jag här, hade tänkt att gå till eftermiddagslektionen i alla fall. Har bara lite vanlig huvudvärk nu, så jag klarar mig nog. Erkänn att jag är rätt duktig? Jag är i alla fall rätt stolt, en poäng till mig! Klart man ska berömma sig själv! Måste gå till bussen om en halvtimme, kan inte cykla eftersom jag ska till Lina direkt efter skolan. Cykeln kan ju inte stå där och lysa, stjäl mig.

Nej, bäst jag sätter fart och fönar håret, sminkar mig och klär på mig. Nu får jag snabbspola, puss!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback