We didn't start the fire

2008-08-13 @ 19:18:14 Category: Everyday life Comments: 0

Nu är det bara den här kvällen och hela dagen i morgon som återstår, sen är det fredag. Vilket betyder, party all night long. Eller borde jag kanske säga hela helgen lång. Det ska verkligen bli kul att få släppa loss, träffa vänner jag inte sett på evigheter, och bara ha grymt kul. Maja är en utav dom jag verkligen saknar, det känns som om det var år och dar sedan vi sågs. Så nu i helgen får vi ta igen det. Det blir antagligen så att jag och Zara åker upp till pappa och sover där över helgen, känns enklast så. Pappa tyckte det var dags också, och det tycker jag med. Var ett bra tag sen jag var där, känns lite smått elakt sådär. Så varför inte ta detta tillfälle i akt, perfekt.

Idag har jag väl inte gjort sådär särskilt mycket, var tvungen att städa av hemma och särskilt i mitt rum. Kändes som att det var dags, såg ut som en sopptipp med kläder slängda överallt. Väntar just nu på att Zara ska ta tag i sitt liv och komma hit. Som vanligt springer hon runt på stan och shoppar, vad annars liksom. Hade jag haft pengar hade jag gjort samma sak, men nu är det så att dom är så gott som slut. Det mesta gick åt på festivalerna och så. Men nu är det inte ens två veckor kvar tills den 25:e, lön. Det lilla jag har kvar måste räcka till dessa två kommande helger, det är viktigt. Kom av mig, jag och Zara ska i alla fall titta på Sweeney Todd, och vem är med i filmen om inte Johnny Depp, den snyggingen.

 


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback