Tied my hands

2008-08-21 @ 21:34:29 Category: Everyday life Comments: 0
Och så har ännu en dag passerat, precis som jag vill ha det. När jag avslutade min förra blogg var jag på väg ut för att promenera till tågstationen. Men precis när jag ska lyfta arslet från stolen skriver Linn till mig att det spöregnar ute. Jag som inte kunde tro mina ögon gick ut på balkongen, och visst regnade det. Så efter många om och men kom Zaras farfar och hämtade mig, han är stentuff. En farfar som Zaras borde fler ha. När vi väl kom in till stan gick vi förbi skolan, men det var låst. Så vi fortsatte mot ticket, och hämtade ut lappen vi sökte efter. Sen gick vi omkring i affärerna, fattig som man är fick jag hålla mig till att fönstershoppa. Men självklart hittade jag ett par skor, så dom fick följa med mig hem dumt nog. Men det kliade så förbaskat i fingrarna så vad gör man. Nu är jag fattigare än en kyrkråtta. När vi kom hem åkte jag och Linn hem till henne och hon färgade sitt hår. Väl hemma var det mat, pannkakor och glass, kan det bli bättre?

Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback