One wild night

2008-08-26 @ 18:02:11 Category: Everyday life Comments: 0

Har precis målat mina naglar svarta, och det känns som jag sitter här och blåser förgäves för att få dom torra. Det är rätt svårt att skriva också, så det tar sin lilla tid. Skoldagen var rätt kort idag, men det var ganska förväntat eftersom det var första dagen. Vi fick också våran ledighet beviljad. Efter skolan gick jag och Zara till ticket och lämnade in det sista för att sen växla in pengar. Så nu är vi redo för att åka till Turkiet. Det är bara mitt huvud som måste förstå att vi verkligen ska åka först. Plus att väskan måste packas, och det gör den inte av sig självt. Jag avskyr att packa, vill ta med mig allt. Men det funkar inte, så ja. Det kommer väl ta ungefär hela natten för mig att bli färdig.

Uppdaterar igen senare!


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback