Hellyeah

2008-08-27 @ 05:45:56 Category: Everyday life Comments: 1
Herregud, vad tiden går fort. Om cirkus en tjugo minuter kommer Zara och hennes pappa för att hämta mig, och skjutsa oss till flygplatsen. Snacka om att jag har resfeber. Har sovit ungefär en timme inatt, vilket är normalt för mig nu för tiden. Stora, svarta påsar hänger under mina ögon, rätt gulligt om jag får säga det själv. Jag är stressad, känns som jag har glömt allt det viktiga. Men nu är jag laddad, mer än någonsin. För här kommer vi Turkiet, Alanya! Ses om en vecka!

Tack Lina för hjälpen, det uppskattades väldigt mycket. Puss på dig!

Kommer sakna er allihoppa, hoppas ni får en bra vecka hemma i kalla gråa Sverige!

Linn, we'll be back. Vi kommer sakna dig extra mycket.

Hey hoe, lets go!


Kommentarer
Postat av: slimzor

oh :(<3

2008-08-27 @ 16:19:24

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback