For once

2008-08-19 @ 00:55:10 Category: Everyday life Comments: 1
Herregud vilken ohändelserik dag, har bara setat hemma och stirrat in i väggen. Eller jag har i för sig sett fem avsnitt av Heroes, säsong två. Det är ju så jävla spännande att det inte går att sluta titta. Annars så, magen är tom, ögonen hänger och det kliar på ryggen. Längtar verkligen tills i morgon, kvart i två, då sitter jag hos sjukgymnasten och talar ut om och visar upp mina knäproblem. Senare blir det väl hum, och sånt där. Föresten, måste bara säga det igen, att fan vad det kliar på ryggen. Inte når jag heller, ni kan nog inte förstå hur jobbigt det är. Snart ålar jag väl runt på golvet för att försöka få bort det. Och för en gångs skull så får det här bli en kort blogg!

Kommentarer
Postat av: Linda

fin blogg :D

2008-08-19 @ 10:56:22
URL: http://undergroound.blogg.se/

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback