Dirty deeds done dirt cheap

2008-08-21 @ 11:55:46 Category: Everyday life Comments: 0

Jag sitter nu här, färdig klädd med ytterkläder påväg att när som helst börja min oändliga promenad till tågstationen. Hade klockan på ringning runt tio, men det gjorde inte så mycket eftersom jag redan var vaken. Har inte sovit särskilt mycket inatt, det gick verkligen inte hur mycket jag än vände och vred på mig. Så, jag hoppade in i duschen när jag väl orkade ta mig upp ur sängen. Sen blev det min vanliga frukost, gröt med banan. Nej nu är klockan mycket, måste nog dra mig iväg nu. Vi ska till stan, hämta det där pappret föräldrarna skriver på för att man ska få åka utomlands när man är under arton år. Sen ska vi till skolan också, kolla om det går att hämta ledighetslapp i fall vi nu åker redan nästa vecka. Men gud, jag bara fortsätter prata fast jag har bråttom. Pussss


Kommentarer

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback