One more word

2008-04-25 @ 13:26:00 Category: Everyday life Comments: 1

Jahapp, nu sitter man här igen och skulle kunna somna för att det är så långtråkigt. Vi har webbdesign, vilket betyder att vi har Häxan som lärare. Vill inte någon gå med mig i att slänga ner henne i en grop och kasta sten på henne? Det skulle göra min dag. Jag avskyr webbdesign och jag avskyr henne!

Jag, Zara och Madde var feta idag och åt på donken, oh no! Men det var faktiskt vidrig mat i skolan och vi var vrålhungriga. Vad gör man inte? Nu är jag i alla fall äckligt mätt.. Vi gick till Gina och provade kläder efter vi käkat, jag orkar inte att det är typ miljontals människor där? Har folk inget bättre för sig?

Jag har färgat håret också, igår. Det är typ brunt, orange, gult och svart. HEHE!

Jag är irriterad, blev det så fort jag klev in genom klassrumsdörren. Allt är häxans fel. Ska gå ut och plocka lite stenar nu.


Kommentarer
Postat av: jullli

tta några stenar åt mig med? :(

2008-04-25 @ 14:44:45
URL: http://jonatanjulius.blogg.se

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback