Let's do this

2008-04-22 @ 10:45:13 Category: Everyday life Comments: 2

Välkommen till min invigning av min nya blogg, är det inte helt fantastiskt så säg!

Det är tisdag idag och jag kan inte ens beskriva hur lycklig jag är. Jag mår jättebra, humöret är på topp och vädret är helt underbart. Äntligen, nu är sommarlovet inte långt borta mina vänner.

Igår umgicks jag med Malin, vi möttes upp efter skolans slut och gick vidare hem mot henne för att inspektera deras nya kök, det var hur fint som helst. Sen slängde vi oss på våra cyklar och trampade iväg mot ica för att införskaffa oss en glass och sedan blev vi kvar där ett bra tag. En gammal man kom fram och berättade för oss om hur lycklig han var över vädret, vi skulle tacka vår herre där uppe som givit oss denna värme. Han berättade också att han kunde tala fyra språk och han var riktigt grym på geografi. Han sa många saker flera gånger, tror inte gubben hade alla hästar i hagen. Men han var så söt, man ville bara hjälpa han hem med hans alla tunga kassar som nästan fick han att tippa åt sidan. Som sagt, han kunde fyra språk men han ville inte skryta, för det fick man inte. I brist på annat att skriva, också.

Nej, nu rundar jag av här.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi, myyyyyys

2008-04-22 @ 18:51:17
Postat av: ZARA, UHU?!

DET VAR PÅ TIDEN DIN SEGA FAN

2008-04-22 @ 19:08:48

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback