Hold nothing back

2008-04-22 @ 19:29:17 Category: Everyday life Comments: 1

Helt otroligt vad glad jag är, kan inte få bort mitt leende från läpparna.

Jag tänkte ta tillfället i akt och tacka julle så hemskt mycket eftersom det är han som har fixat och gjort i ordning min blogg. Det var verkligen grymt snällt utav dig, jag vet inte hur jag ska tacka. Men tusen tack, jag är verkligen helnöjd och fingrarna springer på tangenterna för att få skriva fler bloggar. Du är så himla snäll!

Idag slutade sagoprinsarna tidigt på grund av att vi inte hade någon lärare. Jag, Zara och Madde rusade genast ner på stan för att fika och leta efter skor. Jag hittade ett par röda, som jag verkligen måste ha! Jag är verkligen förälskad i dom. I alla fall, åkte hem vid ett och när jag kom hem satte jag mig på balkongen i solen. Det var skönt, men det tog inte lång tid förens solen försvann bakom husen och skymde solen, kvar blev endast en stor skugga & kyla. Jag är blekare än allt, men då vet man att man är riktigt svensk. Skämt åt sido, jag vill bli brun!

Lite senare plingade Zara på dörren så vi satte oss för att prata om allt som hänt. Jag finns alltid här för dig, det vet du! Vi gick ut en sväng och satte oss på en bänk, för att även där prata. Samtalsämnena tar aldrig slut, allt bara flyter på som det ska. Precis som allt annat. 

Klockan är halv åtta och solen skiner än.

you have my attention like you've had all the while since that first day when you made my heart smile


Kommentarer
Postat av: j

åh hihi :( varsogo sazo, du mera snäll än mi :(

2008-04-22 @ 19:34:36
URL: http://jonatanjulius.blogg.se

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback