Congratulations, i hate you

2008-04-26 @ 01:24:40 Category: Everyday life Comments: 2
Med ett leende och en rökig röst har klockan passerat ett. Kvällar som dessa kan inte bli bättre.

Jag och Zara blev hembjudna till Alice där annat smått och gott folk befann sig. När vi kom dit satt vi och pratade samtidigt som gitarren sakta smög sig fram då det direkt utbrast till sång. Vattenpipan var igång under hela kvällen och det blev en hög mysfaktor på det hela. Till slut fick vi en sådan kick att vi drog i gång musik från tiden då vi var mindre, golvet dunsade av våra rörelser. Dansar du så dansar jag. Det var galet roligt.  Klockan 00.00 sjöng vi för Linnéa som fyller år idag, grattis hjärtat. En toppen fredag, tack för att vi fick komma. Ni är verkligen bra. 

Efter skolan idag gick jag och Zara på stan och jag klippte mig bland annat som jag redan nämnt. Det blev lugg för mig, tro det eller ej. Zara övertalade mig till att göra det och se hur det gick, övertalningsförmågan. Efter det gick vi omkring på stan för att leta reda på kläder som vi kunde tänka oss att ha på oss på valborg. Jag hittade mina plagg och känner en stor lättnad för det. Nu fattas bara lite matchande smycken, så ni vet. Jag är otroligt taggad inför valborg även då jag ofta tycker att sådana tillfällen är överskattade. Men jag hoppas att det kommer bli en höjdarkväll. 

Nu ska jag mysa ner mig under täcket och se på ett one tree hill avsnitt.
 

Kommentarer
Postat av: sarianna

Hey! ;D Åh, du har jättefin design på din blogg! Love it! :)

2008-04-26 @ 12:47:56
URL: http://sarianna.blogg.se
Postat av: mia

jag håller med dig om att det är överskattat. grymt överskattat. haha

2008-04-26 @ 20:54:45
URL: http://miapellas.blogg.se

Type it down here:

Name:
Remember me?

Mail: (not published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback